Evde Kilo Vermenin Pratik Yolları - DİYET ZAYIFLAMA
Son yazılarımız :
Home » , » Evde Kilo Vermenin Pratik Yolları

Evde Kilo Vermenin Pratik Yolları

Pratik yöntemlerle evde kilo vermenin yollarını denemeye ne dersiniz?

Sıkı ve fit görünmenin tam zamanı! Pratik yöntemlerle evde kilo vermenin yollarını denemeye ne dersiniz?

Belinizi İnceltin!

Göbek ve bel çevresine toplanan yağ ve kilolardan kurtulmak istiyorsanız günde sadece 15 dakikaya ve bir oklavaya ihtiyacınız var.

Oklavayı ensenize denk gelecek şekilde, yatay biçimde iki elinizle tutun. Ayakta olmak koşuluyla sağa ve sola doğru dönün.

Bu pratik yöntem hem belinizi inceltmeye hem de kol kaslarının çalışmasına yardımcı olur.

Basenlerinizi Küçültün!

Kalça ve basenlerinizdeki fazla kilolarla vedalaşmak için günde sadece 15 dakika ve bir yastığa ihtiyacınız var.

Halının üzerine yastığı yerleştirin. Sırt üstü biçimde halının üzerine yatın. Yastığın bel kısmınızdaki boşluğu doldurduğundan emin olun. Önce sağ sonra sol bacağınızı karnınıza doğru çekip bırakın.Bu yöntem sayesinde hem basenleriniz küçülecek hem de bacaklarınız sıkılaşacaktır.

Sıkı Görünün!

Tüm vücut kaslarını çalıştırmak, kilo vermek için en etkili ve basit yöntemlerden biri yürüyüş yapmaktır. Yürüyüş aynı zamanda kalp sağlığı için de faydalıdır.

Açık havada yürüyüş yapmaya fırsat bulamıyorsanız evin için de yapabilirsiniz. Günde ortalama 15 dakika hafif tempoda evin içinde yürüyebilirsiniz. Vücudunuz yürümeye alıştıktan sonra süreyi artırabilirsiniz.

Yürüyüş için diğer bir yöntem ise hafif yüksek bir sehpa ya da ters çevrilmiş bir kova üzerine basarak step yapmaktır. Step; tüm vücut kaslarını çalıştırır özellikle de basenlerinizin küçülmesini sağlar.

Ölçülü Beslenin!

Kilo vermenin en önemli püf noktası ölçülü beslenmektir. Dilediğiniz her yiyecekten küçük porsiyonlarla yiyin. Eğer kalorisi yüksek bir yemek yediyseniz; enerji yakmak için step, oklava ya da yastıkla çalışma egzersizlerini yapın.

Su İçin!

Cilt, vücut sağlığı ve kilo vermek için en büyük yardımcınız sudur. Günde ortalama 8 bardak su içmeyi ihmal etmeyin. Su; hem vücuttaki yağların yakılmasını sağlar hem de iç organların sağlıklı çalışmasına yardımcı olur.

Siz bu yazıyı okuyan counter kişiden birisiniz.
Share this article :

7 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben 1.70 by 74 kg ya yazıflamak istiyorum form çayları zayıflamama yardımcı olurmu bu ekzersizlerle birlikte şimdiden teşekür ederim

Adsız dedi ki...

merhaba ben 1.70 by 74 kg ya yazıflamak istiyorum form çayları zayıflamama yardımcı olurmu bu ekzersizlerle birlikte şimdiden teşekür ederim

Adsız dedi ki...

Bunlara ihtiyacin yok yedigin besinlerin kalori oranlarini dusük ve dengede tut ve erken uyan cok uyuma yeter

Adsız dedi ki...

merhaba ben 1.60 boy 62 kg zayıflamak istiyorum evdeyim hep olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum sizce ne yapmalıyım

yagmur dedi ki...

Zayıflamak için yeşil kahve içiyorum yararı zararı ne

Adsız dedi ki...

Bu oklava ise yarıyor mu gercekten denicem bakalim

Adsız dedi ki...

bende 165 boyundayim 74 kiloyum 2 yasinda oglum var diyet yapamadim ama artik engelim yok cooook acil zayiflamak istiyorum yuruyusede gidemiyorum fikir verin :-(:-(


Kapat
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. DİYET ZAYIFLAMA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
LOGO4